Friday 16 April 2010

Tahniah ARES atas pelantikan selaku Pengerusi Bernama

Seperti yang dijangka, Saudara Abdul Rahman Sulaiman (ARES), mantan Ketua Pengarang Bernama, dilantik selaku Pengerusi Lembaga Pengelola Bernama berkuatkuasa 1 Februari lalu.

Tahniah kita ucapkan dengan harapan semoga saudara benar-benar faham dan tahu akan tugas dan bidang kuasa Pengerusi Bernama.

Saya harap saudara dapat menjalankan tugas yang diamanahkan dengan baik dan tanpa cacat cela.

Saya juga yakin dan percaya yang saudara tidak akan mengamalkan apa yang saudara amalkan semasa berjawatan wartawan hinggalah KP. Hanya orang lama di Bernama yang faham apa yang saya maksudkan.

4 comments:

  1. wah bunyi lain macam ni.. apa ye yang pernah dia buat semasa jadi wartawan di BERNAMA dulu.. aku pernah jumpa sekali je orang ni..

    ReplyDelete
  2. Hanya orang lama yang tahu dan biarkanlah begitu. Ini cuma satu ingatan agar dia tak macam dulu. Jawatan Pengerusi ada protokol yang mesti dipatuhi.

    ReplyDelete
  3. Saudara Syed Imran.
    Special request/favour. Empat bulan sudah ARAS dilantik Pengerusi Bernama. Kami belum nampak satu pun yang dilakukanyaa untuk meningkatkan imej pertubuhan, kebajikan pekerja dan pengurusan haruan Bernama. Hanya satu yang kami dapat lihat, ia itu kontrak mantan GM sebagai Penasihat Radio24 disambung setahun lagi. Lainnya HAMPESSSSSSSSSSSSSSSSSSS.Sejarahnya sebagai Ahli Parlimen hanya satu penggal akan berulang ia itu Pengerusi Bernama 1 penggal jika sesuatu tidak dilakukannya segera. ARES adalah seorang baik and senang didampingi tetapi beliau tidak ada strategi dan planning yang kukuh. Kami duhulu sangat berharap Anuar Zaini diganti tetapi yang diganti buat masa ini ......

    Ahli KPPB74

    ReplyDelete
  4. Nampaknya macam tu lah.
    Bak kata orang utara dok tang tu jugak, tak Ada perubahan dan kemajuan . Mengenai penyambungan kontrak mantan GM samalah macam kata-kata orang tolong-menolong.

    ReplyDelete