Thursday 19 March 2009

Tempat untuk meluahkan rasa isi hati

Saya mewujudkan blog ini khusus untuk keluarga Bernama meluahkan cetusan isi hati mengenai apa saja topik yang ingin diketengahkan.

Saya berbuat demikian atas permintaan petugas agensi itu sendiri memandangkan mereka sering mengambil peluang untuk mencurahkan isi hati melalui blog Kuda Ranggi.

Saya mengalu-alukan ulasan atau komen tetapi ianya hendaklah tidak bersifat terlalu peribadi, menyentuh perasaan, berbenuk perkauman dan mengaitkan fahaman agama.

Gunakanlah bahasa yang sopan dan yang tidak menyinggung perasaan pihak lain.

Terima kasih.

4 comments:

  1. Salam Pak Syed..

    sy dan wakil keluarga Bernama (Junior) menyokong Pak Syed mewujudkan blog ini utk meluahkan isi hati kami khususnya warga Bernama..

    Terima Kasih Pak Syed.!!

    -:Junior Bernama:-
    @};-

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas pandangan dan luahan rasa saudara/saudari. Saya mengeluarkan dua ulasan di atas atas permintaan salah seorang daripada mereka. Saya tidak mahu blog ini menimbulkan masalah di kalangan petugas.

    Blog ini memberi ruang kepada sesiapa sahaja untuk memberi pendapat dan luahan isi hati. Saya percaya pihak tertentu mengikuti apa yang ditulis dan diulas demi kebaikan dan bukan sebaliknya.

    ReplyDelete